Struer kommune har fået digital hotline
04-07-2017 11:00
Struer kommune har
fået digital hotline
fået digital hotline
Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger? På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsninger over telefonen.
Åbningstider på telefon 70 20 00 00
Mandag – torsdag kl. 8 - 20
Fredag kl. 8 - 16
Søndag kl. 16 - 20
Hvad kan den digitale hotline hjælpe med?
Den Digitale Hotline er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice, og de kan vejlede i de fleste digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre offentlige myndigheder stiller til rådighed. Det kan fx være:
- Digital post
- NemID
- Flytning
- Bestilling af sundhedskort
- Digital pladsanvisning
- Valg af læge
- Udvalgte områder indenfor SKAT
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag. Derfor kan de ikke foretage direkte sagsbehandling eller svare på konkrete spørgsmål.